Thursday 9 November 2017

Malas vs Keinginan



Rasa macam nak menulis dan aktif balik dalam blog, tapi aku ni agak pemalas nak kemaskinikan blog. Kadang-kadang teringat, kadang-kadang tak, jadi buat mana yang mampu saje dulu.
Bila bukak almari aku, disebalik cermin tu ada banyak jugak skincare yang aku pakai dan dah beli.
Kalau buat review okay jugak kot, jadi aku boleh throwback dan kenangan lah aku pernah pakai brand ni dulu. Gituuuuu...


Kena rajin ambil gambar ni untuk letak koleksi skincare dan make up ( padahal lipstick aja yang banyak ) dalam blog ni. 
Walaupun hakikatnya tak ada siapa peduli pun tapi kisah lah kan, untuk kenangan aku sendiri jugak. Kira macam ' virtual diary ' la ~ 

No comments:

Post a Comment

Township

Currently addicted to this game. It's called,  Township . Can find it in Google Play, App Store, Amazon.  1st thing i do whene...